Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

Η Άννα Βίσση απαντά στους επικριτές της

Μέσω της προσωπικής τη σελίδας στο facebook

Η Άννα Βίσση απαντά στους επικριτές της Μέσω της προσωπικής τη σελίδας στο facebook

Επάνω στην σκληρή κριτική που της ασκήθηκε για το νέο της εγχείρημα θέλησε να απαντήσει η Άννα Βίσση. «Ήμουν σίγουρη για τις τόσο "προβλέψιμες" αρνητικές αντιδράσεις και μάλιστα από τους ίδιους "προβλέψιμους" συγκεκριμένους παρουσιαστές» έγραψε στο προσωπικό της λογαριασμό στο facebook. Ενώ συμπληρώνει ματαξύ άλλων: «Λυπήθηκα που άκουσα κάποιους να ρίχνουν ...λάσπη και ...δηλητήριο για τις σκηνές που είδαν με τον πατέρα μου. Λες και η ασθένεια είναι ταμπού... Θα ήταν λάθος μου να μην υπάρχει στην ιστορία μου ο μπαμπάς μου... Όχι μόνο δεν ξεπούλησα τον πατέρα μου, αλλά έδειξα πόσο περήφανη είμαι γι' αυτόν!».


www.thebest.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου