Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Βενιζέλος:Κάλεσε σε διάλογο τους Αγανακτισμένους- "Δίστασα αλλά κατέληξα οτι είναι πατριωτικό μου καθήκον η σωτηρία της οικονομίας"

"Έφυγα απο την Άμυνα και ήρθα στον πραγματικό πόλεμο"



Ο Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και Υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος κατά την παραλαβή του Υπουργείου τόνισε: «Θεωρώ ότι είναι πατριωτικό μου καθήκον η παρουσία μου σε αυτό το Υπουργείο. Έφυγα από την  Άμυνα για να έρθω στον πραγματικό πόλεμο. Στο όνομα το ελληνικού λαού έρχομαι εδώ – γιατί αυτός είναι ο πραγματικός διαχειριστής της κρίσης και που καλείται να υποστεί θυσίες.
Μόνο με το λαό και τις παραγωγικές δυνάμεις μπορούμε να βγάλουμε σε πέρας αυτή την ιστορική πρόκληση. Η χώρα πρέπει και θα σωθεί. Πρέπει όλοι μαζί να αγωνιστούμε, να βγάλουμε το κεφάλι μας από το νερό και να πάρουμε βαθειά ανάσα. Να αποκτήσουμε ελπίδα και αισιοδοξία. Έχω στο μυαλό μου τον κάθε άνεργο, τον κάθε συνταξιούχο προσωπικά, τον κάθε εργαζόμενο σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, τον κάθε επιχειρηματία, το κάθε νοικοκυριό. Έρχομαι με το μυαλό μου στην πραγματική οικονομία, στην αγωνία και την αγανάκτηση της Ελληνικής κοινωνίας.
Το μήνυμα του πρωθυπουργού και το δικό μου είναι οτι ήδη από σήμερα είμαστε σταθεροί και συνεχίζουμε με δημιουργικότητα, ώστε να μπορούμε να είμαστε αποφασισμένοι, αποφασιστικοί και αποτελεσματικοί.
Με το σχηματισμό της νέας κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ δεν έχει καμφθεί η διάθεσή μας για συνεργασία, συναίνεση και συστράτευση όλων των ελλήνων. Ζητάμε την πολιτική συναίνεση ως αναγκαίο στάδιο για να ξαναβρούμε την κοινωνική συνοχή. Αυτά που αποτελούν την κοινή μας βάση στο κοινωνικό φάσμα.
Πρώτη προτεραιότητα η βιωσιμότητα το χρέους. Πρέπει να μπει πάτος στο βαρέλι και σε αυτό δεν διαφωνεί κανείς. Σήμερα απευθύνουμε ξανά αυτή την πρόσκληση της συνεργασίας με ορθολογικό και προσεκτικό και νηφάλιο τρόπο. Είμαστε ανοιχτοί σε ιδέες και διάλογο για να πετύχουμε τη συστράτευση.
Αυτό αφορά και τους συγκεντρωμένους στις πλατείες της χώρας. Και με αυτούς ο διάλογος είναι ανοιχτός για κάθε πρακτικό ζήτημα», τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Βενιζέλος


www.thebest.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου