Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗΣ

Επανήλθε στο Δημοτικό Συμβούλιο Ναυπακτίας το θέμα της πεζοδρόμησης των δύο παραλιακών οδών μετά και το σχετικό αίτημα που είχε καταθέσει το Σωματείο των Καφεπωλών και Εστιατόρων. Στην αίθουσα συνεδριάσεων βρέθηκε πλήθος κόσμου, ενώ λίγο πριν ξεκινήσει η συζήτηση του θέματος έξω από το χώρο του Ξενία είχε τοποθετηθεί πανό από τον Ποδηλατικό Όμιλο Ναυπάκτου, στο οποίο αναγραφόταν η φράση: «Οι παραλίες ανήκουν στα παιδιά, τους πεζούς και τα ποδήλατα».

Στα της διαδικασίας τώρα, η απόφαση που τελικώς πάρθηκε αυτή τη φορά προβλέπει μέχρι τις 10 Ιουνίου και μόνο για τις καθημερινές, οι παραλίες θα είναι ανοικτές για τα οχήματα από τις 7 το πρωί μέχρι τις 6 το απόγευμα, οπότε και θα πεζοδρομούνται. Τα Σαββατοκύριακα θα ισχύει καθολική απαγόρευση κυκλοφορίας των οχημάτων. Ενώ, από τις 10 Ιουνίου, οπότε θα κλείσουν και τα σχολεία, θα ισχύσει κανονικά το μέτρο της πλήρους πεζοδρόμησης, ενώ στις 10 Σεπτεμβρίου το μέτρο θα επανέλθει στην πρότερη κατάσταση που σημαίνει κυκλοφορία οχημάτων το πρωί και πεζοδρόμηση το βράδυ μέχρι και τις 30 Σεπτεμβρίου.

Ο επικεφαλής της «Δημοτικής Ενότητας», Ανδρέας Κοτσανάς πρότεινε οι δύο παραλιακές οδοί να πεζοδρομούνται μόνο για ένα μήνα το καλοκαίρι δηλαδή από τις 15 Ιουλίου ως τις 15 Αυγούστου, ενώ για το υπόλοιπο καλοκαιρινό διάστημα πρότεινε το κλείσιμο από τις 8 το βράδυ μέχρι τις 7 το πρωί. Ο κ. Κοτσανάς βέβαια δεν παρέλειψε να κατηγορήσει τη δημοτική αρχή για το γεγονός ότι δεν υποστήριξε την απόφαση που πήρε.

Ο επικεφαλής της «Κίνησης Πολιτών», Κώστας Καρακώστας παραμένοντας σταθερός στην άποψη που είχε διατυπώσει κατά την πρώτη φορά που ετέθη το θέμα κατέθεσε συγκεκριμένες προτάσεις που θα λύσουν το γενικότερο κυκλοφοριακό πρόβλημα.

Παρεμβάσεις για το θέμα έκαναν αρκετοί εκπρόσωποι φορέων, αλλά και απλοί πολίτες οι οποίοι και εξέφρασαν τις δικές τους απόψεις για το ζήτημα.

Αυτό που αξίζει να σημειωθεί βέβαια είναι πως παρά το γεγονός ότι εκφράστηκαν ενστάσεις για το ότι η Δημοτική Αρχή δεν παρέμεινε σταθερή στην αρχική της θέση που προέβλεπε επιμήκυνση της χρονικής περιόδου της πεζοδρόμησης, αλλά και για το γεγονός ότι δε φρόντισε να υποστηρίξει επαρκώς την απόφασή της, ως μείζον ζήτημα αναδείχτηκε από τη συζήτηση ότι απαιτείται μία συνολική κυκλοφοριακή μελέτη που θα οδηγήσει σε αλλαγή της υφιστάμενης δύσκολης κυκλοφοριακής κατάστασης που επικρατεί στην πόλη.


www.lepanto-rtv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου