Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Τι απαντά ο λιμενάρχης Ζακύνθου για την εμπλοκή του με τους "νονούς"

Υποστηρίζει την αθωότητά του


Τι απαντά ο λιμενάρχης Ζακύνθου για την εμπλοκή του με τους "νονούς" Υποστηρίζει την αθωότητά του

Εξηγήσεις για την εμπλοκή του στην  υπόθεση της ζακυνθινής μαφίας έδωσε ο λιμενάρχης Ζακύνθου Γιάννης Στάθης μιλώντας στην «Espresso». Ο πλωτάρχης, ο οποίος έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα, παραδέχτηκε πως είχε επικοινωνία με έναν εκ των συλληφθέντων, ωστόσο διευκρινίζει ότι αυτό έγινε σε μια προσπάθεια να αποτρέψει ένα πιθανό μακελειό.
«Το μόνο που έκανα ήταν να μεσολαβήσω προκειμένου να αποτρέψω ένα μεγάλο κακό που θα μπορούσε να είχε συμβεί στο νησί μας λόγω της γνωστής βεντέτας που υπάρχει εδώ και χρόνια μεταξύ δυο οικογενειών.
Ουσιαστικά ρίσκαρα να εκτεθώ ως προϊστάμενος μιας υπηρεσίας για να προλάβω πιθανές απώλειες συνανθρώπων μας. Μπορεί να ήταν λάθος αλλά αν μου τύχαινε ξανά κάτι παρόμοιο, τότε ίσως έπαιρνα ξανά την ίδια απόφαση. Ότι έκανα, το έκανα για καλό».
Και συνεχίζει: «Ως λιμενάρχης μιλούσα με τους καλούς, μιλούσα όμως και με τους κακούς. Ήμουν σε αυτή τη θέση για πέντε ολόκληρα χρόνια και δεν έδωσα ποτέ δικαίωμα. Έκανα σωστά τη δουλειά μου και αυτό ίσως είχε ενοχλήσει κάποιους. Είμαι καθαρός και έντιμος και φυσικά είμαι υπερήφανος για αυτό.
Από την ημέρα που μπλέχτηκε το όνομα μου σε αυτή την υπόθεση, έχουν ακουστεί πολύ περίεργα πράγματα. Άλλοι λένε ότι είμαι εγκληματίας και άλλοι ότι έχω βγάλει πολλά λεφτά και ζω σε βίλα. Η αλήθεια όμως είναι διαφορετική.
Μέχρι τώρα, ως λιμενάρχης έμενα σε ένα σπίτι πάνω από το λιμεναρχείο. Από τη στιγμή που τέθηκα σε διαθεσιμότητα πρέπει να το εγκαταλείψω και να μείνω φιλοξενούμενος αφού δεν έχω να πληρώσω το νοίκι. Έχω δυο παιδιά και μια σύζυγο που είναι έγκυος επτά βδομάδων και κοντεύει να σκάσει από την στεναχώρια της με όσα συμβαίνουν. Εμένα ποιος θα με αποζημιώσει για όλα αυτά; Προσεύχομαι να φτάσει αυτή η υπόθεση στο τέλος της και να λάμψει η αλήθεια. Είμαι αθώος και με την πράξη μου απέτρεψα ένα πιθανό μακελειό!»


www.thebest.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου