Πληροφορίες θέλουν τον πρωθυπουργό να έδωσε το «πράσινο φως» στην διυπουργική
Πρόκειται για την «Ολυμπία Οδό» (Ελευσίνα - Κόρινθο - Πάτρα-Πύργος - Τσακώνα), τον «Μορέα» (Κόρινθο - Τρίπολη - Καλαμάτα - Σπάρτη), τον αυτοκινητόδρομο «Αιγαίο» (Μαλιακός μέχρι το Κλειδί), Κεντρικής Ελλάδας (από τη Λαμία μέχρι την Εγνατία) και την «Ιόνια Οδό» (από το Αντίρροιο μέχρι τα Ιωάννινα).
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο υπουργός Υποδομών Δ. Ρέππας παρουσίασε τις πέντε βασικές προτεραιότητες για την εξυγίανση των ΔΕΚΟ, τις αποκρατικοποιήσεις-παρατάσεις συμβάσεων παραχωρήσεων (π.χ. «Ελ. Βενιζέλος»), το θεσμικό πλαίσιο για τις μελέτες των έργων, την αντιμετώπιση καθημερινών ζητημάτων (π.χ. ΚΤΕΟ) και για τους πέντε αυτοκινητόδρομους που είχαν ανατεθεί με τη μέθοδο των συμβάσεων παραχώρησης σε ιδιώτες.
Ωστόσο, η ολοκλήρωση των έργων «φρέναρε» και καθυστέρησε αρκετά λόγω διαφόρων παραμέτρων, για τις οποίες οι σχετικές αποφάσεις «διαχέονται» και σε άλλα υπουργεία, όπως στο Περιβάλλοντος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου